10 złotych zasad tworzenia gabinetu

  1. Odpowiedz sobie na pytanie jak ma  wyglądać Twój gabinet ? Jaki klimat, jaki wystrój,jaki zapach ma pzostać klientowi w jego świadomości?

  2. Zastanów  sie jakie osoby mają przychodzić do Twojego gabinetu? To Ty kreujesz swoich klientów . Twoje myślenie o określonych chorobach, tematach z którymi musisz sie zmierzyć sprawi ,że tacy właśnie klienci trafią do Twojego gabinetu.

  3. Wyobraź sobie ,że przychodzi do Ciebie klient ,  jak z nim rozmiawiasz ? O co go pytasz? W jaki sposób rozpoczniesz rozmowę ?  O co najpierw go zapytasz?

  4. Pomyśl w jaki sposób zamierzasz poznać osobę, która do Ciebie przychodzi? Jakie mechanizmy uruchomisz , aby zrozumieć , co wydarzyło sie w jej życiu i dlaczego jest w tym miejscu , w którym jest?

  5. Przyjrzyj się otoczeniu Twojego gabinetu. Jakie dookoła są sklepy, jacy klienci mogą trafić do Ciebie z tzw. marszu . Oni też będą oczekiwali od Ciebie gotowości do współpracy.

  6. Miej zawsze w swoim gabinecie książki. To buduje twoją wiarygodność. Gdy posiłkujesz się wiedzą innych ekspertów stajesz się bardziej wiarygodny dla Twoich klientów.

  7. Miej w swoim gabinecie broszurki,katalogi i informacje o produktach,ktore zalecasz. Warto posiłkować się wiedzą przekazaną od producenta. Wiedza to nie tylko odtwarzanie informacji , to umiejetność mądrego korzystania ze wszystkich jej zasobów .

  8. Bądź prawdziwy i wiarygodny w tym co robisz. Jeżeli zalecasz komuś jakieś terapie przetestuj je najlepiej na sobie lub pobieraj je z wiarygodnego źródła. Testoswanie na swoich klientach to prosta droga do straty klientów, chyba ,że wyrażą na to zgodę.

  9. Pamiętaj o otoczeniu  gabinetu. Parkingach, dojeździe i reklamie. Zewnętrzna wizytówka jest tak samo ważna jak wnętrze , a czasami może zadecydoać czy trafi do Ciebie klient , który przyprowadzi Tobie kolejnych 100 klientów.

  10. Czystość , schludność i porządek. Taki jaki jest Twój gabinet takie jest Twoje podejście do klienta i jego terapi. Postaraj się ,aby wszędzie panował porządek. I jedna złota zasada.

    Dawaj więcej, Obiecaj mniej. Jeśli masz dużo pracy nigdy , ale to nidgy nie obecuj klientowi ,że coś dla niego zrobisz więcej niż musisz. Zrób mniej , ale dobrze, to co wynika z zakresu Twoich obowiązków . Jeżeli już zadeklarujesz się ,że zrobisz coś więcej to zrób to. Brak realizacji zadeklarowanych czynności stawia Cię w świetle osoby niewiarygodnej i niesłownej.

  11. Uśmiechj sie i bądź otwarty na wszystko co do Ciebie przychodzi.

    Wszystko co zdarza się w Twoim życiu czyni Cię lepszym i bardziej doświadczonym  życiowo.

Justyna Chmielewska
23-03-2017

62-081 Wysogotowo, ul. Wierzbowa 20

kom. +48 882 107 486
kom. +48 728 999 958
kom. +48 537 197 797

kontakt@auruminstytut.pl